Modelowanie bibliotek BIM

Wdrożenia BIM

BIM dla projektantów

Szkolenia

Wsparcie techniczne

BIM dla inwestorów

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

NAPISZ DO NAS

DLACZEGO MY?

 

Staramy się zrozumieć potrzeby naszych klientów i odpowiednio dopasować naszą ofertę.

 

Stawiamy na jakość, stały rozwój i poszukiwanie nowych rozwiązań i technologii.

 

Jesteśmy grupą doświadczonych inżynierów, tworzymy zgrany zespół, który z sukcesami wspiera wdrożenia nowoczesnych rozwiązań w Waszych firmach.

 

Staramy się czerpać dobre wzorce od tych, którzy z sukcesami przecierali szlaki w swoich branżach i jak mawiał Henry Ford: "Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces."

Wsparcie IT

 

Wdrożenie nowych technologii w firmie zawsze wiążę się z wyzwaniem natury technologicznej. Należy poprawnie ocenić możliwość kontynuacji pracy na posiadanym sprzęcie, a w wypadku, gdy jego możliwości nie są wystarczające należy rozważyć zakup nowych rozwiązań.

 

Sprzęt to jedynie początek. Właściwe wdrożenie nowych technologii i utrzymanie nieprzerwanej możliwości pracy  nim jest kluczowa dla poprawnego działania firmy. Zapewnienie odpowiedniej opieki nad posiadanym sprzętem i oprogramowaniem jest najlepszym sposobem zapobiegania potencjalnym stratom jeszcze przed wystąpieniem realnego problemu.

 

Zarówno posiadany sprzęt jak i oprogramowanie jest wykorzystywane na tyle optymalnie na ile wyszkolona jest załoga, które z tych zasobów korzysta. Usługi IT zorientowane są również na wsparcie użytkowników w trakcie ich pracy oraz na zapewnienie właściwego przeszkolenia aby mogli bez przeszkód wykonywać swoją pracą znając narzędzia z którymi mają do czynienia.

 

Asysta w przygotowaniu planu IT

Asysta w przygotowaniu planu IT, identyfikującego potrzeby projektu natury informatycznej; software, hardware, trening, koszty.

 

Doradztwo w zakresie wyboru stacji roboczych i konfiguracji infrastruktury sieciowej

W trakcie pracy nad realizacją projektów i zamówień niezbędne jest posiadanie stacji roboczych spełniających wymagania dostawców w zakresie ich wydajności i konfiguracji sprzętowej. Doradca korzystając z dostępnej wiedzy i doświadczenia jest w stanie określić czy obecnie posiadany sprzęt spełnia wszystkie niezbędne wymagania oraz ewentualnie doradzić jaki sprzęt wybrać w wypadku decyzji i jego wymieniane na nowszy.

 

Wsparcie dla użytkowników oraz prowadzenie szkoleń

W momencie pojawienia się jakichkolwiek problemów z wykorzystaniem oprogramowania lub sprzętu nasz konsultant udzieli pomocy w odpowiedni sposób (przez telefon, e-mail lub jeżeli będzie taka konieczność na miejscu) w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

 

 

Instalacje oprogramowania BIM na stacjach roboczych użytkowników

Po zakupie oprogramowania nasz specjalista zainstaluje i poprawnie skonfiguruje komputery użytkowników oraz przejdzie przez proces aktywacji w celu przygotowania stacji do pracy.

 

W zależności od modelu licencyjnego oprogramowanie zostanie aktywowane na komputerach użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami do jego używania lub przygotowane do korzystania z licencji sieciowych przechowywanych na serwerze licencji.

 

 

Zarządzanie licencjami Autodesk i innych dostawców oprogramowania

Wraz z zakupem licencji należy w odpowiedni sposób zarządzać dostępem do licencji przez pracowników tak, aby każdy z nich posiadał dostęp do niezbędnych narzędzi w trakcie swojej pracy.

 

Jeżeli mamy na uwadze zarządzanie licencjami Autodesk to należy mieć świadomość, że są one dostępne w dwóch wariantach i w zależności od tego jaka została wybrana zarządzanie nimi odbywa się w inny sposób.

 

 

Konfiguracja Revit Server

 

W czasie pracy na pliku centralnym z wykorzystaniem Revit Server wymagana jest jego poprawna konfiguracja, oraz wybór najbardziej optymalnej topologii sieciowej w celu zapewnienia najbardziej efektywnego działania modelu na komputerach użytkowników.

 

© 2018 by Grupa4BIM